اخبار ارزوئیه

امام جمعه شهرستان ارزوئیه : از عوامل اختلال در اقتصاد کشور می توان به فضای مجازی غبار آلود اشاره کرد

خلاصه ای از خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی 17 فروردین۱۴۰۳ شهرستان ارزوئیه

امام جمعه شهرستان ارزوئیه

امام جمعه شهرستان ارزوئیه ؛ از مهم ترین عوامل افزایش قیمت سکه و ارز و طلا و اختلال در اقتصاد کشور می توان به فضای مجازی غبار آلود اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کشاورزی امام جمعه شهرستان ارزوئیه ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در خطبه اول فرمودند:  مسجدالاقصی یا به طور عام سرزمین فلسطین سرزمین بسیار مقدسی است و قداست این سرزمین به خاطر ویژگی های فوق العاده ای است  که دارد.

اولین قبله گاه مسلمانان مسجدالاقصی بوده است که حضرت محمد (ص) در مدتی که در مکه حضور داستند به مدت ۱۳ سال نمازهایشان را به سمت مسجدالاقصی اقامه میکردند‌‌.

از دیگر دلایل اهمیت مسجدالاقصی می توان به این موضوع اشاره کرد که این سرزمین محل تولد و معبوث شدن بسیاری از پیامبران الهی از جمله حضرت ابراهیم، حضرت موسی ، حضرت عیسی مسیح بوده است.

امام جمعه شهرستان ارزوئیه بیان داشتند: صهیونیست خونخوار جنایت را به اوج خودش رسانده است،حقوق بشر را به تمسخر گرفته اند به زشت ترین شیوه ممکن و با قصاوت قلب تمام جنابات خود را انجام می دهند. این تنها یک دلیل دارد و این است که دیگر توان برابری و رو در رو جنگیدن با مردم فلسطین و محور مقاومت و گروه های حماس را ندارند و دست یه چنین جنایات بزرگی میزنند و از بمب هایی استفاده می کنند و این اعمال و رفتار حیوان صفتانه خود را ادامه می دهند.

وی عنوان کرد:  تا کی سازمان ملل به اصطلاح سازمانی که به جهت دفاع از حقوق مظلومین تشکیل شده است باید ساکت بماند. این چه سازمان بی هنری است که حتی توانایی دفاع از مظلومینی را ندارد که قریب به ۱۹۰ روز است به بدترین شیوه های ممکن غرق به خون هستند و علیه آنان جنایت می شود. این سازمان باید به خود بیاید.

وی خاطرنشان کرد : مسئله دیگری که اتفاق افتاد شهادت پاسداران جان برکف در کنسولگری ایران در سوریه بود که تعدادی از فرزندان این خاک و مرز را به شهادت رساندند. این موضوع بی جواب نخواهد ماند و ضربه محکم تری دریافت خواهند کرد. اما زمان و مکانش را جبهه مقاومت تعیین خواهد کرد.

نماز جمعه شهرستان ارزوئیه

امام جمعه شهرستان ارزوئیه ؛ از مهم ترین عوامل افزایش قیمت سکه و ارز و طلا و اختلال در اقتصاد کشور می توان به فضای مجازی غبار آلود اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کشاورزی امام جمعه شهرستان ارزوئیه در پایان خطبه دوم در بحث اقتصاد و گرانی بی دلیل و بدون توجیه سکه و ارز و طلا گفت ؛ سوال مهمی که مطرح میشود این است که چرا هر اتفاقی که می افتد بر قیمت دلار و سکه و ارز و طلا تاثیر میگذارد. چرا مثلا باید اینگونه باشد که بی ربط ترین مسائل به گرانی دلار ربط داده شود.

دولت باید همانگونه که گردش مالی خود را رصد می کند و نظارت دارد‌‌ باید گردش ارز ، سکه و طلا را هم رصد کند و بر آن نظارت دقیق داشته باشد و این امر محقق نمی شود مگر با تصویب قوانینی که ضمانت اجرای دقیقی داشته باشند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا