اخبار ارزوئیه

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

همزمان با آغاز هفته معلم به همت اداره آموزش و پرورش ، مراسم باشکوه بزرگداشت مقام معلم با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان،مدیر آموزش وپرورش،شورای معاونين ، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولان شهرستان و معلمین برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

همزمان با آغاز هفته معلم به همت اداره آموزش و پرورش ، روز چهارشنبه مراسم باشکوه بزرگداشت مقام معلم ،با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش،شورای معاونین آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی  و سایر مسئولان شهرستان و جمع کثیری از معلمان شاغل و بازنشسته در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

فروتن امیری  مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی  یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی انقلاب اسلامی را گرامیداشت و افزود: معلم را کیمیاگری می دانیم که با اکسیر دانش مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کند.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

حجت‌الاسلام والمسلمین کشاورزی امام جمعه محترم شهرستان با تبریک روز و هفته معلم عنوان کرد: نقش شما معلمین در جامعه نقشی بسیار مؤثر میباشد و شما عزیزان باید تلاش کنید که در کنار تعلیم به مقوله تربیت هم توجه کنید هدف تربیت جوانان انقلابی میباشد.

درادامه  این مراسم  دکتر اسماعیل کاخ، فرماندار محترم شهرستان ارزوئیه، روز معلم را به همه معلمین و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: معلم تنها یک آموزگار برای انتقال معلومات علمی و دانش نیست بلکه الگویی بانفوذ است که نمی‌تواند نسبت به اصول اخلاقی خویش بی‌تفاوت باشد،
وی در مورد سند تحول بنیادین عنوان کرد: اساسی ترین و مهمترین اصل آموزش وپرورش  اجرای بند به بند این سند می باشد

در راستای این  برنامه دکتر پارسا معاون آموزس متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان سخنران  ویژه این مراسم در مقام والای معلم و الزام در تقدیر و قدردانی از این مقام بیان داشت که معلمان گنجینه‌ی تجربه هستند و باید از تجارب آن‌ها در زمینه بهبود کیفیت آموزشی و برنامه‌ریزی‌ها استفاده کرد.

دکتر پارسا، در مورد سند تحول بنیادین گفت: توجه به سند تحول بنیادین و اجرای آن از ملزومات آموزش و پرورش می‌ باشد

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

در ادامه فرمانده محترم نیروی انتظامی سرهنگ اسفندیاری روز و هفته معلم را به قشر زحمتکش معلمین تبریک و تهنیت عرض نمودند.

درپایان طی مراسمی  با حضور مسئولین ، از مدیر محترم آموزش ‌و پرورش و معلمین نمونه  شهرستان ارزوئیه، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

شایان ذکر است این جشن با اجرای برنامه های متنوع و شاد از قبیل نوای محلی ، مسابقه ، دکلمه خوانی، گروه سرود و نمایش اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان همراه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا