اخبار ارزوئیه

تاکید منتخب مردم منطقه ابر در مجلس بر راه‌اندازی کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه

 راه‌اندازی کارخانه فروکروم در منطقه ارزوئیه

منتخب مردم شهرستان‌های ارزوئیه ، بافت و رابر  در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ذخائر فروکرومی که در شهرستان ارزوئیه وجود دارد نیازمند احداث و راه‌اندازی کارخانه فروکروم دولتی در این شهرستان هستیم.

یاسر سلیمانی در دیدار با عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به عدم ساماندهی نیروی انسانی در معادن اسفندقه اظهار کرد: بزرگ‌ترین مسئله‌ در این معادن این است که متأسفانه طرح ساماندهی نیروی انسانی در حوزه بازنشستگی، قراردادها،استخدام و… وجود ندارد و سلیقه‌ای برخورد می شود.

منتخب مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید الگویی بر اساس شرکت‌های دیگر طراحی شود تا نیروی کار بر اساس یک الگوی مشخص، افزایش حقوق و کارانه بگیرد و روی کار پیمانکار بر اساس الگو نظارت شود.

سلیمانی با تأکید بر حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال تصریح کرد: در زمینه راه‌اندازی کارخانه فروکروم، خواستار واگذاری بخشی از کار از جمله خوراک طی قرارداد بلندمدت و پهنه‌هایی که امکان کار توسط شرکت اسفندقه وجود ندارد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و هزینه را شرکت اسفندقه دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ذخائر فروکرومی که در شهرستان ارزوئیه وجود دارد نیازمند احداث و راه‌اندازی کارخانه فروکروم دولتی در شهرستان ارزوئیه هستیم که با عنایت به موافقت اولیه که معاون وزیر و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد دارند، انشاءالله با تلاش و  پیگیری هرچه زودتر احداث کارخانه فروکروم در شهرستان ارزوئیه محقق شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا