اخبار ارزوئیهورزشی

صعود تیم عقاب ارزوئیه به جمع ۴ تیم نهایی لیگ مناطق استان کرمان  

صعود تیم عقاب ارزوئیه به جمع 4 تیم نهایی لیگ مناطق استان کرمان  با برد برابر تیم شهدای اسلام آباد رفسنجان

صعود تیم عقاب ارزوئیه به جمع 4 تیم نهایی لیگ مناطق استان کرمان

صعود تیم عقاب ارزوئیه به جمع ۴ تیم نهایی لیگ مناطق استان کرمان  با برد برابر تیم شهدای اسلام آباد رفسنجان

لیگ مناطق استان کرمان / دور حذفی/ بازی برگشت (یک چهارم نهایی)

در دور برگشت مرحله حذفی، یک‌چهارم نهایی تیم عقاب ارزوئیه در خانه میزبان تیم خوب و یکدست شهدای اسلام آباد رفسنجان بود و با برد  ۳ بر ۲ و در مجموع ۵ بر ۴ به جمع چهار تیم لیگ مناطق استان کرمان صعود کرد.

با شروع بازی این تیم عقاب ارزوئیه بود که خیلی زود در دقیقه ۵ توسط مجتبی راسخی با پاس گل نعمت دولتی توانست خیلی زود گل اول بازی را برای عقاب به ثمر برساند.

بعد از گل اول عقاب تیم فوتبال شهدای اسلام آباد توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات نصف و نیمه ای روی دروازه عقاب انجام داد که منجر به گل نشد

 با آغاز نیمه دوم تیم فوتبال شهدای اسلام آباد با افزایش فشار روی دروازه عقاب در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاپیتان این تیم گل اول را به ثمر رساند.

با این نتیجه  باز هم تیم عقاب بود که صعود میکرد اما با گلی که تیم عقاب دریافت کرد به دنبال پیروزی در این مسابقه بودند که در نهایت این حملات در دقیقه ۷۰ توسط حسن نیکویی با یک شوت عالی از پشت محوطه گل دوم عقاب را به ثمر رساند

بعد از این گل تیم شهدای اسلام آباد با در دست گرفتن توپ و میدان در دقیقه ۹۲ توانست گل مساوی را به ثمر برساند و بازی راهی وقتهای اضافه شد.

با شروع وقت های اضافه تیم فوتبال عقاب به خودش آمد و با حملات پی درپی در نهایت در دقیقه ۹۷ وقت های اضافه توانست توسط نعمت دولتی گل سوم را به ثمر برساند و بعد از گل تیم شهدای اسلام آباد رفسنجان حملاتی را انجام داد که منجر به گل نشد و در نهایت این بازی جذاب با برتری ۳بر۲ عقاب به پایان رسید و در مجموع ۵بر۴ تیم عقاب ارزوئیه به جمع چهار تیم لیگ مناطق استان کرمان راه یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا