اخبار ارزوئیه

پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش پرورش شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش پرورش شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

رضا اسماعیل کاخ فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه و فروتن امیری دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش پرورش شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

رضا اسماعیل کاخ فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه و فروتن امیری دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش  شهرستان ارزوئیه  متن پیام به شرح زیر است:

به نام خالق زیبایی ها

آموزش و پرورش به عنوان نهادی اجتماعی، ماهیت و کارکردی مشارکتی داشته و در ساختار توسعه هر کشوری، شالوده پیشرفت و یاری‌گر برنامه‌های توسعه فرهنگی، ‌اجتماعی و اقتصادی است. تعلیم و تربیت نسل آینده نیازمند داشتن دغدغه و احساس مسئولیت دستگاه‌ها و مشارکت همگانی است.

 تحقق امر مشارکت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در راستای تحقق خردجمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بسیج سرمایه‌های محلی و در سایه تعامل سازنده با اولیا و دستگاه‌های تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر بوده و زمینه‌ساز رشد و بالندگی آموزش و پرورش و تحقق جامعه پویا و تربیت نسلی موحد، متعهد، متخصص است.

اینجانبان  فرصت را مغتنم شمرده و ۲۴دی ماه، سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و گرامیداشت این هفته را به اعضای شوراهای آموزش و پرورش، فرهنگیان، مدیران و اولیا تبریک عرض می‌نمائیم.

 با امید به اینکه اهمیت و نقش تحول‌آفرین شوراها مورد توجه جدی همگان؛ به ویژه مسئولان عزیز دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرار گیرد و بتوان از ظرفیت و توان همه دستگاه‌ها در کیفیت‌بخشی و پیشبرد اهداف والای نظام تعلیم و تربیت بهره‌مند شد.

رضا اسماعیل کاخ  فرماندار شهرستان ارزوئیه

 فروتن امیری پاک مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

منبع
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا