اخبار ارزوئیه

کشف  ۴۵کیلوگرم‌ حشیش و ۶ کیلوگرم شیشه در شهرستان ارزوئیه

شلیک پلیس سد راه محموله ۴۵کیلوگرم‌ حشیش و ۶ کیلوگرم شیشه در تعقیب و گریز با قاچاقچیان در ارزوئیه

کشف ۴۵کیلوگرم‌ حشیش و۶ کیلوگرم شیشه در شهرستان ارزوئیه

شلیک پلیس سد راه محموله ۴۵کیلوگرم‌ حشیش و ۶ کیلوگرم شیشه در تعقیب و گریز با قاچاقچیان در ارزوئیه

 فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه از ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۴۵کیلوگرم‌ حشیش و ۶ کیلوگرم شیشه از دو دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ  علی اسفندیاری در تشریح این خبر گفت: طی گشت زنی و کنترل محور های مواصلاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه مشخص گردید دو دستگاه خودروی پژو قصد انتقال مقداری مواد مخدر از این شهرستان را دارد .

وی در ادامه افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت ، با توجه به حساسیت موضوع، کلیه محورهای تردد وسایل نقلیه را به صورت غیر محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند در ادامه خودروی حامل مواد مخدر شناسایی ، راننده به محض مشاهده ماموران تغییر مسیر و وارد محور فرعی شده که با تعقیب خودرو و شلیک تعدادی تیر جنگی در نهایت بعد از طی مسافتی مسیر مسدود و خودرو متوقف گردید

در این رابطه مقدار۴۵ کیلوگرم موادمخدر حشیش ،۶ کیلوگرم شیشه و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف ، دو دستگاه خودرو توقیف و همچنین دو نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی  شدند.

این مقام انتظامی ؛ در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص حمل ، توزیع و فروش انواع مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا