اخبار ارزوئیه

نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) شهرستان ارزوئیه

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) شهرستان ارزوئیه ، با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی،اجرای سرود دختران مدرسه زینبیه و دکلمه خوانی برگزار شد.

نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان ولی عصر(عج)شهرستان ارزوئیه

زنگ انقلاب به صورت نمادین در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) باحضور امام جمعه ، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان ارزوئیه نواخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی آموزش‌ و پرورش شهرستان ارزوئیه صبح امروز و در آستانه ورود تاریخی حضرت امام «ره» به میهن اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب به صورت نمادین در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) با حضور امام جمعه، فرماندار،مدیر آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان نواخته شد.

درابتدای برنامه آقای فروتن امیری مدیر آموزش وپرورش شهرستان ارزوئیه، فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) شهرستان ارزوئیه

فروتن امیری عنوان کرد: انقلاب ما ثمره خونهای بسیاری از جوانان و دانش آموزان عزیز است که امروز آسایش و آرامش به ما هدیه کردند.

در ادامه امام‌ جمعه شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین کشاورزی در این آیین با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کردند: در این ایام امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید به کشور بازگشتند و با قدرت و با حمایت ملت مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدند و امروز تمام دشمنی های آمریکا با ملت و کشور ما به این خاطر است که دستشان از منافع این مرزوبوم کوتاه شده است.

نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) شهرستان ارزوئیه 1

در پایان فرماندار شهرستان ارزوئیه آقای اسماعیل کاخ ، با تبریک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ورود تاریخی امام راحل در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران سخن گفتند.

نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) شهرستان ارزوئیه 22

اسماعیل کاخ در ادامه عنوان کرد: شما دانش آموزان عزیز آینده ساران مملکت هستید با درس خواندن پاسدار خون شهیدان باشید.

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ولی عصر(عج)، با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی،اجرای سرود دختران مدرسه زینبیه و دکلمه خوانی برگزار شد.

در حاشیه این برنامه ، نمایشگاهی از محصولات فرهنگی هنری دانش‌آموزان هنرستان دخترانه ولی عصر(عج) برپا شده که مسئولین شهرستان از این نمایشگاه بازدید کردند و مورد توجه آنها قرار گرفت.

منبع
روابط‌عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان ارزوئیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا