اخبار ارزوئیه

پیام تشکر مشترک امام جمعه و فرماندار ارزوئیه از مردم ولایتمدار شهرستان ارزوئیه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 حجت‌الاسلام کشاورزی امام جمعه محترم و دکتر اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان ارزوئیه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نمودند.

پیام تشکر مشترک امام جمعه و فرماندار ارزوئیه از مردم ولایتمدار شهرستان ارزوئیه برای حضور پرشور در  راهپیمایی ۲۲ بهمن

 حجت‌الاسلام کشاورزی امام جمعه محترم و دکتر اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان ارزوئیه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نمودند.

 متن پیام تقدیر و تشکر به شرح ذیل است :      بسم الله الرحمن الرحیم  ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین» سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید. سوره آل عمران/ آیه ۱۳۹

 درود خدا به روان پاک شهیدان و امام شهدا و شما مردم زمان شناس و همیشه در صحنه سرزمین خوشه های طلایی ارزوئیه که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صحنه آمده و آن را چون سالیان گذشته به حماسه ای ماندگار تبدیل کردید.

 ساکنان دیار نخل و آفتاب امروز همچون همه مردم عزیز ایران، با عزم راسخ و غیرت مثال زدنی، یکبار دیگر نشان دادند که مردم شریف شهرستان ارزوئیه همانند آحاد ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب مصمم بوده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته است.

  لذا بر خود لازم میدانیم از حضور پرشور ، حماسه ساز و دشمن شکن همه برادران و خواهران عزیز شهرستان ارزوئیه تشکر و قدردانی نموده و وحدت و همدلی و انسجام ملی روزافزون جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسألت می نماییم.

حجت‌الاسلام مصطفی کشاورزی؛ امام جمعه ارزوئیه

رضا اسماعیلی کاخ؛ فرماندار ارزوئیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا